Κυριακή 25 Οκτωβρίου 2009

Σούπα βελουτέ κίτρινης κολοκύθας

 

Ο χειμώνας έφτασε, τι πιο νόστιμο και υγιεινό από μια ελαφριά και πολύ αρωματική σουπίτσα?

ΥΛΙΚΑ
500 γραμμάρια κίτρινη κολοκύθα
4 τουλάχιστον σκελίδες σκόρδο λιωμένες
1/2 ποτηράκι κρασιού ελαιόλαδο
αλάτι πιπέρι
1 κουταλάκι του γλυκού σκόνη τζίντζερ
2 καρότα κομμένα σε ροδέλες
1 μέτρια πατάτα κομμένη σε κύβους
1 κρεμμύδι ψιλοκομμένο

ΕΚΤΕΛΕΣΗ
Καθαρίζουμε την κολοκύθα από την φλούδα, την κόβουμε σε κύβους, αλατοπιπερώνουμε και της βάζουμε λίγο ελαιόλαδο.
Την τοποθετούμε σε ένα ταψάκι και την ψήνουμε στον φούρνο για περίπου 20 λεπτά ή μέχρι να μαλακώσει αρκετά.
Σε κατσαρόλα βάζουμε το ελαιόλαδο και ρίχνουμε το κρεμμύδι και το σκόρδο να σωταριστούν  μέχρι να μαλακώσουν  και να γυαλίσουν.
Προσθέτουμε τα καρότα και τις πατάτες, ανακατεύουμε καλά και ρίχνουμε από πάνω τόσο ζεστό νερό μέχρι να σκεπαστούν.
Όταν γίνει η κολοκύθα τη βγάζουμε από το φούρνο, την πατάμε με ένα πιρούνι να λιώσει και τη ρίχνουμε μέσα στη σούπα.
Αφήνουμε να βράσουν όλα μαζί για 15 λεπτά.
Με προσοχή αφαιρούμε τα λαχανικά και τα λιώνουμε στο μπλέντερ.
Αν η κατσαρόλα έχει πολύ ζωμό δυναμώνουμε τη φωτιά και βράζουμε μέχρι να ελαττωθεί αρκετά ο ζωμός.
Ρίχνουμε μέσα στην κατσαρόλα τα λιωμένα λαχανικά, ανακατεύουμε και βάζουμε το τζίντζερ, αλάτι και πιπέρι.
Σε χαμηλή φωτιά ανακατεύοντας με ξύλινη κουτάλα βράζουμε μέχρι να πάρουμε ένα πηχτό, βελούδινο και κρεμώδες αποτέλεσμα.
Σερβίρουμε σε πιάτα και βάζουμε μέσα κρουτόν και χυμό λεμονιού.
Αν θέλετε για πιο κρεμώδες αποτέλεσμα βάλτε και 2 κουταλιές της σούπας κρέμα γάλακτος σε κάθε πιάτο.
ΚΑΛΟ ΜΑΣ ΧΕΙΜΩΝΑ!



22 σχόλια:

  1. Τέλεια Λιλού μου ... τέλεια!!!
    Αν και δεν μου αρέσουν οι σούπες :p αυτή μου έκανε ''κλικ''
    Φιλιά, καλό χειμώνα να έχουμε :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ωραιότατη η σουπίτσα σου!
    Θα την δοκιμάσω!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. γαστεροπλήξ25/10/09 06:02

    αχ, αυτές οι κολοκύθες και γω έκανα μια παρόμοια σουπίτσα για βραδυνό, τα κρουτόν λουλουδάκια κλέβουν την παράσταση

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. για να φαω σουπα πρεπεινα εχω 42 πυρετο.
    δεν εχω φαει ποτε κατι τετοιο αυτες τις βελουτε ομως θα ηθελα να τις δοκιμασω.
    μια κουταλια για αρχη???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Έχω δει πολλές σούπες με σκέτη κολοκύθα κι η αλήθεια είναι ότι δεν θα τις έτρωγα αυτή όμως έχει κι άλλα λαχανικά και θα την έχω υπόψη μου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Θα συμφωνήσω με την Ξανθή: η κίτρινη κολοκύθα δεν είναι πολύ του γούστου μου, αλλά επειδή τρελαίνομαι για σούπες και τούτη έχει κι άλλα λαχανικά θα την δοκίμαζα ευχαρίστως!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Εχω μια χάλια διάθεση με αυτόν τον βροχερό καιρό, αλλά περιδιαβαίνοντας τα blog σας, βλέπω νόστιμα χειμωνιάτικα φαγάκια και μου φτιάχνετε την διάθεση!
    Μ' αρέσει πολύ η σουπίτσα σου!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Δεν έχω ποτέ δοκιμάσει τέτοια σουπίτσα! Με τέτοιο καιρό είναι ότι πρέπει! Φαίνεται λαχταριστή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Πολύ ενδιαφέρουσα συνταγή και θα την φτιάξω γιατί όλο κεφτέδες και πίτες σκαρώνω με αυτές τις κολοκύθες!
    Καλημέρα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Asteri μου να έρθεις εδώ να σου την φτιάξω εγώ την σουπίτσα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Αγγελική μου να την δοκιμάσεις είναι νοστιμότατη!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Γαστεροπλήξ μου για άλλη μια φορά οι σκέψεις μας συμπίπτουν!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. @Ελευθερία μου συμπεθερούλα μου, να πάρεις όσες κουταλιές θέλεις!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. @ Ξανθή μου η διαφορά αυτής της σούπας είναι και στα λαχανικά που έχει μέσα αλλά κυρίως στο ότι ψήνεται η κολοκύθα και έτσι νοστιμίζει!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Mπέτυ μου να την δοκιμάσεις, είναι μούρλια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Έλενα κι εμένα αυτός ο καιρός μου χαλάει το κέφι όσο τίποτα άλλο!Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Big mama και φαίνεται και είναι λαχταριστή!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Νavarino αν έχεις πολλές κολοκύθες να φτιάξεις και σουπίτσα αλλά και τηγανιτη αλευρωμένη είναι μεζεδάκι σπέσιαλ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. Λίλα δεν έχω κάνει ποτέ σούπα από κολοκύθα.
    Μόνο κολοκυθόπιτες κάνουμε εμείς εδώ.
    Θα δοκιμάσω καποια στιγμή και θα σου γράψω.
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. Ό,τι πρέπει για τις κρύες μερες που έρχονται!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ε αφού έχει και τζίντζερ και άλλα λαχανικά και την έκανε και η Λιλούκα μας αποκλείεται να μην τη δοκιμάσω.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Λιλά απαντήσεις!!!!