Πέμπτη 24 Απριλίου 2014

Tο υπέροχο τζατζίκι της κουμπάρας μου



Με την Εύη γίναμε φίλες πριν αιώνες, έχουμε ρίξει ξενύχτια με μεζαδάκια και κρασάκια στον καναπέ της απίστευτα και αμέτρητα. Στην πορεία σφραγίσαμε τη φιλία μας με κουμπαριά, βάφτισα την κόρη της την λατρεμένη μου Ναταλία. Αν κι εγώ δε ζω πια στην Αθήνα το facebook που έχει και τα καλά του μας κρατάει σε καθημερινή επαφή.

Τζατζίκι δεν κατάφερα να φτιάξω ποτέ μέχρι τώρα, πότε ήταν νερουλό, πότε άγευστο και πάει λέγοντας. Όταν είναι η μαμά μου Κοιλάδα το φτιάχνει εκείνη...............φέτος όμως δεν ήρθαν εδώ για Πάσχα οπότε....................Αρνί χωρίς τζατζίκι γίνεται????? Ποτέ και ας είναι καλά η κουμπάρα μου που με τις οδηγίες της έφτιαξα το πιο τέλειο τζατζίκι που υπάρχει.



ΥΛΙΚΑ

1/2 κιλό γιαούρτι σακούλας,

1 αγγούρι τριμμένο και πολύ καλά στυμμένο,

1/2 φλιτζάνι τσαγιού ελαιόλαδο,

2-3 κ.σ. ξύδι,

5-6 σκελίδες σκόρδο λιωμένες,

1/2 ματσάκι άνηθο ψιλοκομμένο,

1/2 κ.γ. αλάτι.



ΕΚΤΕΛΕΣΗ

Τρίβουμε στον τρίφτη το αγγούρι και το βάζουμε με λίγο αλάτι στο σουρωτήρι και το αφήνουμε λίγο κι ύστερα το ζουλάμε να μην έχει νερά.

Βάζουμε το γιαούρτι σε μπολ , ρίχνουμε μέσα το λιωμένο σκόρδο, το αλάτι, το αγγούρι, το ξλυδι και ανακατεύουμε καλά.

Στο τέλος προσθέτουμε λίγο λίγο το λάδι ανακατεύοντας συνεχώς για να το ρουφήξει καλά.

Προσθέτουμε και τον άνιθο, βάζουμε για τουλάχιστον 2 ώρες στο ψυγείο να δέσουν τα αρώματα και οι γεύσεις και απολαμβάνουμε!!!!

Καλή Επιτυχία


7 σχόλια:

  1. Χρονια πολλα Λιλα μου! Το τζατζικι ειναι απαραιτητο διπλα στο αρνι. Πολυ ωραιο φαινεται και καθολου νερουλο. Η κουμπαρα ξερει τι κανει!!
    Και του χρονου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Θα πούμε όχι σε ένα τέτοιο τζατζίκι???Ποτέ!! Μπράβο στη κουμπάρα!! Καλημέρα Λίλα μου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος24/4/14 12:04

    Έτσι, το τζατζίκι φαντάζει απλό αλλά θέλει την τέχνη του! Και να θυμόμαστε να το βγάλουμε από το ψυγείο επίσης, γιατί μια φορά το ξέχασα και το θυμήθηκα αφότου φάγαμε.... Δεν μου το θύμησε κανείς γιατί ήμουν στην Αγγλία για σπουδές και καμία από τις φίλες μου που τους έκανα τραπέζι δεν το ήξερε! Θα δοκιμάσω τη συνταγή σου την επόμενη φορά (και ναι, θα θυμηθώ να το σερβίρω!) Φιλάκια, καλημέρα!

    foodaki.gr

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Χρόνια πολλά!!!
    Μ' αρέσει το τζατζίκι με μπόλικο σκόρδο όπως αυτό!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Αγαπημένο συνοδευτικό το τζατζίκι!
    Μπορώ να βουτάω τα πάντα μέσα σε αυτό και ειδικά ψωμάκι, πατάτες και κολοκυθάκια τηγανητά.
    Ωραιότατο φαίνεται το δικό σου Λίλα, δεμένο και κρεμώδες, έτσι όπως πρέπει να είναι δηλαδή.
    Άνηθος και ουζάκι αντί για ξύδι είναι για μένα απαραίτητα υλικά!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Χρόνια πολλά Λίλα μου! Το τζατζίκι της κουμπάρας, το καλύτερο :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Xρόνια πολλά Λίλα νασαι καλά και με υγεία.

    Η αλήθεια είναι το τζατζίκι ακούγεται εύκολο αλλά θέλει την μαεστρία του για να μην βγει όπως λες νερουλό.
    Εξαιρετικό το τζατζίκι της κουμπάρας.

    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Λιλά απαντήσεις!!!!