Τρίτη 12 Φεβρουαρίου 2013

Βελουτέ, τυρένια πατατόσουπα




Εύκολη, απολαυστική, ζεστή, πατατόσουπα...........ιδανική για τις κρύες νύχτες του χειμώνα!!

ΥΛΙΚΑ
4 κουταλιές της σούπας βούτυρο
1 κρεμμύδι ψιλοκομμένο
2 καρότα τριμμένα
3 κλαράκια σέλερυ ψιλοκομμένο
2 σκελίδες σκόρδο λιωμένες
2 κουταλιές σούπας αλεύρι
3 κούπες ζωμό κότας ή νερό
1 κούπα γάλα
3 μεγάλες πατάτες
2 κούπες τριμμένο πικάντικο τυρί



ΕΚΤΕΛΕΣΗ
Σε μια κατσαρόλα βάζουμε το βούτυρο να λιώσει.
Ρίχνουμε μέσα το κρεμμύδι, το καρότο, το σκόρδο και το σέλερυ. Τα σοτάρουμε μέχρι να μαλακώσουν γύρω στα 5 λεπτά.. Ρίχνουμε μέσα και τις πατάτες κομμένες σε κυβάκια. Πασπαλίζουμε με αλεύρι και ανακατεύουμε καλά να πάει παντού.
Ρίχνουμε μέσα το ζωμό ή το νερό, χαμηλώνουμε τη φωτιά σκεπάζουμε την κατσαρόλα και αφήνουμε τη σούπα να σιγοβράσει μέχρι να μαλακώσουν οι πατάτες!
Όταν μαλακώσουν οι πατάτες ρίχνουμε μέσα το γάλα και αφήνουμε να πάρει άλλη μια βράση η σούπα.
Με το μίξερ αλέθουμε τη σούπα να γίνει βελουτέ και βάζοντας την κατσαρόλα στη φωτιά, αλατοπιπερώνουμε και ρίχνουμε λίγο, λίγο το τυρί για να λιώνει.
Σερβίρεται καυτή με μπόλικο πιπέρι αλλά και με καυτερή πάπρικα!
ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ
Λίλα


27 σχόλια:

  1. Υπέροχη στ' αλήθεια!
    Ότι πρέπει για τις κρύες μέρες!
    Φιλιά πολλά Λίλα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ερμιόνη μου όπως τα λες, αν βάλεις και λίγο καγιέν μέσα ζεσταίνεσαι στο πιτς φιτίλι!!

      Διαγραφή
  2. Καλημερούδια, όπως λέει και η Ερμιόνη ότι πρέπει για τις κρύες νύχτες του χειμώνα !!!! Αλήθεια Λιλουκο γιατί ρίχνεις το αλεύρι στις πατάτες? για να χυλώσει η σούπα? είμαι λίγο άσχετη με τις βελουτέ σούπες και γιαυτό εχω και απορίες, εχω βαφτεί και λίγο ξανθιά και είμαι αστα να πάνε !!!!!!!!!

    πολλές καλημέρες και πολλά φιλια !!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου καλά κατάλαβες, το αλευράκι χυλώνει τη σούπα και την κάνει βελουτέ!!!

      Διαγραφή
  3. Νιαμ!!!!!!!!!!!!!!
    Θα την φτιάξω με την πρώτη ευκαιρία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Τατιανάκι μου να την φτιάξεις να ζεσταθείς!!!

      Διαγραφή
  4. Σε παρακαλώ, στείλε μπολάκι, γιατί Λίλα μου, δεν θα με αφήσουν να τη φτιάξω και πολύ θα ήθελα να τη δοκιμάσω! Από τις φωτογραφίες τη βλέπω λαχταριστή!
    Καλό απόγευμα. Φιλάκια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ελένη μου κατσαρόλα θα σου στείλω!! Φιλάκια!!!

      Διαγραφή
  5. Και δεν ήξερα τι να ετοιμάσω για το βράδυ!
    Τέλεια ιδέα...και τέλεια σουπίτσα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ε, τώρα πια καλοφάγωτη και καλοχώνευτη!!! Λίλα μας.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ένα πιατάκι αυτή τη στιγμή το έχω ανάγκη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ξανθή μου αν είμασταν κοντά θα έτρεχα με την κατσαρόλα!!!

      Διαγραφή
  8. Ανώνυμος12/2/13 19:21

    εύγε σου..και ξανα μανά εύγε σου...πα πα πα..υπέροχη....ορμάω...να σαι καλά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Λαχταριστή η βελουτέ σου!!!!
    Φιλιά πολλά, καλό απόγευμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Λίλα μου τι ωραία σουπίτσα είναι αυτή;Γιαμι...!!!
    Φιλάκια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Θα τη φτιάξω σήμερα κιόλας!!! Έτσι για να ξορκίσω την ίωσή μου με μία σούπα γκουρμεδιά!!! Καλημέρες!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρίνα μου σήμερα εδώ βρέχει πολύ......θα την ξαναφτιάξω κι εγώ με μπόλικο πιπέρι !!!!!

      Διαγραφή
  12. Τι υπέροχη συνταγή!! Και πόσο μου αρέσουν οι σουπίτσες, δεν λέγεται!!
    Σε περιέλαβα στην Βόλτα στη Γειτονιά #22 :)
    Καλή εβδομάδα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Ανώνυμος4/10/13 12:52

    τι ωραια ειναι!! για ποση ωρα θελει να βρασει;;
    ευχαριστω :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μέχρι να μαλακώσουν οι πατάτες!!!!
      Καλημέρα!!!

      Διαγραφή

Λιλά απαντήσεις!!!!