Δευτέρα 12 Νοεμβρίου 2012

Κοτόπουλο με πένες σε κρεμώδη σάλτσα

Άλλη μια εύκολη συνταγή σας έχω σήμερα, πλην όμως ότι πιο νόστιμο έχετε δοκιμάσει!!!

ΥΛΙΚΑ

600 γρ. φιλέτο κοτόπουλο κομμένο σε μπουκίτσες
200 γραμμάρια cream cheese
1 κρεμμύδι ψιλοκομμένο
3 σκελίδες σκόρδο λιωμένες
1 πακέτο πένες
1 κούπα γάλα
1 κούπα τριμμένο κεφαλοτύρι
μαϊντανό
ελαιόλαδο
αλάτι πιπέρι

ΕΚΤΕΛΕΣΗ

Βάζουμε τις πένες να βράσουν σε μπόλικο αλατισμένο νερό σύμφωνα 2 λεπτά λιγότερο από αυτά που λένε οι  οδηγίες τις συσκευασίας.
Ταυτόχρονα σε μια κατσαρόλα τσιγαρίζουμε στο ελαιόλαδο το σκόρδο και το κρεμμύδι. Μόλις μαραθούν ρίχνουμε μέσα το κοτόπουλο και το ανακατεύουμε μέχρι να ροδίσει.
Σβήνουμε με το κρασάκι και περιμένουμε μέχρι αυτό να εξατμισθεί.
Παίρνουμε με τρυπητή κουτάλα τις βρασμένες πια πένες και τις ρίχνουμε μέσα στο κοτόπουλο χωρίς να τις σουρώσουμε. 
Χτυπάμε στο μούλτι το τυρί κρέμα με το γάλα και το ρίχνουμε μέσα στο κοτόπουλο και τις πένες.
Αφήνουμε να πάρει μια βράση για να εξατμιστούν τα υγρά από τα ζυμαρικά και να δέσει η σάλτσα.
Σβήνουμε τη φωτιά, ρίχνουμε μέσα και το τριμμένο τυρί και το μαϊντανό, ανακατεύουμε και δοκιμάζουμε.
Αν χρειάζεται προσθέτουμε αλάτι.
Σερβίρουμε ζεστά με μπόλικο φρεσκοτριμμένο πιπέρι!
Καλή επιτυχία!!!!


25 σχόλια:

  1. όντως δείχνει νοστιμότατη!! αχ τι μα κάνεις πρωί πρωί :)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαλεράκο σου στέλνω πρόσκληση...έλα να σου κάνω το τραπέζι!!

      Διαγραφή
  2. Δεν εχει και like στον blogger...
    Υπεροχο φαγακι, γρηγορο και νοστιμο!
    Καλη εβδομαδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρίνα μου αυτό με το like το έχω σκεφτεί κι εγώ πολλές φορές!!

      Διαγραφή
  3. Πολύ ωραίο! Μου αρέσει το cream cheese στα ζυμαρικά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Μαρία μου κι εμένα μου αρέσει το cream cheese γενικώς!!!

      Διαγραφή
  4. Υπέροχη συνταγή!!!!Σίγουρα θα τη δοκιμάσω!!!Φιλιά και καλώς σε βρήκα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Εύκολη συνταγή και με εγγυημένη γεύση! Πολύ θα ήθελα ένα πιάτο!
    Καλή εβδομάδα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Πολύ ωραίο πιάτο όντως και με πολλούς οπαδούς! :)
    Μια φίλη μου θυμάμαι έβαζε το κοτόπουλο να μαριναριστεί (όποτε είχε λίγο χρόνο παραπάνω) κομμένο σε μπουκίτσες μέσα σε ούζο! Ταίριαζε τρελά η γεύση αυτή με την κρεμώδη σάλτσα, έστω κι αν ακούγεται περίεργο.
    Καλή μας όρεξη και καλή εβδομάδα εύχομαι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Καλημέρα Λίλα και καλή εβδομάδα!
    Αυτό που μου αρέσει περισσότερο είναι που η κρεμώδης σαλτσούλα σου είναι με τυρί κρέμα, γάλα και τυράκι! Και πιο ανάλαφρο αποτέλεσμα και πεντανόστιμο!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Υπέροχο φαγάκι, το cream cheese μέσα στην σάλτσα κάνει φοβερή διαφορά, βάλε μπόλικο φαγάκι στο πιάτο μου!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τέλειο το φαγάκι σου Λίλα με απλά και αγαπημένα υλικά.Να είσαι καλά καλή εβδομάδα,φιλιά!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Λίλα, στο κοτόπουλάκι αυτό κανείς δεν θα πει όχι. Τα υλικά του δένουν ωραία μεταξύ τους και δίνουν την γεύση τους στο κοτόπουλο. Τέλεια συνδυασμένο με τις πένες!
    Καλή εβδομάδα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. all time classic!...τη λατρευω

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ελπίζω να έμεινε μεριδούλα, Λίλα μου!
    Εδώ οι άλλοι δεν το τρώνε και τολμώ να ζητήσω από σένα!
    Ευχαριστώ. Καλό βράδυ.
    Φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. μμμμμ κοτόπουλο με κρεμώδη σάλτσα.... Το λατρεύω! Αγαπημένη συνταγή, δοκίμασε το με ραβιόλι παρέα.

    Φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Μόλις μου έδωσες μια καλή ιδέα για το αυριανό φαγάκι μας!!! Υπέροχα!!! Σ΄ευχαριστώ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μπράβο βρε Λιλάκι!!! Σαν άλλος από μηχανής θεός μου έδωσες τη λύση για το αυριανό φαγητό!!! Ωχ...!!! Και η anthivolon το ίδιο έγραψε!!! Προβλέπω αύριο να τρώμε όλοι το ίδιο, εντός και εκτός Ελλάδας!!!...χι...χι...χι....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Λίλα μου μπορείς να πεις όχι σε αυτό το πιάτο;Υπέροχο!!!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Και είμαι και "μακαρονού"!!!!! Τέλειο πιάτο! Καλό σου βράδυ!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. Καλημέρα Λίλα μου, πολύ δελεαστική πρόταση!Πολύ δύσκολο να δείξει κανείς εγκράτεια αντιμέτωπος με τέτοιο πιάτο..χιχι..Καλή εβδομάδα,ΧΟ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. χωρίς εγκράτεια την παίρνω και φεύγω

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Λιλά απαντήσεις!!!!