Τετάρτη 8 Αυγούστου 2012

ΚΕΚΑΚΙΑ ΜΕ ΝΤΟΜΑΤΙΝΙΑ



Τα κεκάκια αυτά τα έφτιαξα για να τα πάρω στην παραλία, έγιναν ζουμερά, αφράτα και πάρα πολύ νόστιμα! Ψάχνοντας να βρούμε όνομα έπεσε η ιδέα να τα πούμε τα κεκάκια της Λεπίτσας επειδή έτσι λένε την παραλία που κολυμπαμε!
ΥΛΙΚΑ
1 κούπα τριμμένο κεφαλοτύρι
3 αυγά
1 κούπα γάλα
100 γραμμάρια φέτα
πιπέρι και ρίγανη
αλάτι με προσοχή
2 κούπες αλεύρι που φουσκώνει μόνο του
1 ποτηράκι κρασιού ελαιόλαδο
ντοματίνια

ΕΚΤΕΛΕΣΗ
Σε λεκανάκι βάζουμε το τυρί, τα αυγά, το ελαιόλαδο και το γάλα. Ανακατεύουμε με κουτάλι και αρχίζουμε σιγά σιγά να προσθέτουμε το αλεύρι. Δεν χτυπάμε με μίξερ....είπαμε καλοκαίρι είναι. Απλά πράγματα θέλουμε! Όταν είναι έτοιμο το μείγμα το αδειάζουμε σε λαδωμένες θήκες για μάφινς.
Μπήγουμε σε κάθε κεκάκι 2 ντοματίνια να είναι τα μισά μέσα στη ζύμη και τα μισά έξω.

Ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο στους 180 βαθμούς για 25 με 30 λεπτά και μέχρι να βγαίνει καθαρή μια ξύλινη οδοντογλυφίδα από μέσα. Απολαμβάνουμε με μπυρίτσα. Τρώγονται όμως και κρύα την επόμενη μέρα!
ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!

ΛΙΛΑ


14 σχόλια:

  1. αααα φοκατσια με λιγα λόγια ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Πάρα πολύ νόστιμα τα μεσογειακά κεκάκια σου Λίλα!
    Τέλεια ιδέα για το σνακ της παραλίας!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Σου έχω πει τέτοια ποστ, όταν θα έχουμε σχολάσει!!!!

    Άσε που είμαι και σε δίαιτα, λέμε τώρα!!!

    Πολλά, πολλά φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Με τον νου χορταίνει η κόρη...... της Λεπίτσας τα κεκάκια!!!! Θα δοκιμαστούν, όταν ο Παύλος και εγώ ........... διακόψουμε τη δίαιτα. Τώρα είμαστε σε δίαιτα, λέμε τώρα!!!!!!
    Φιλιά και καλά μπάνια!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Τέλεια τα κεκάκια της Λεπίτσας. Σκίσατε κυρία μου, μας βάλατε σε πειρασμό και με τα κεκάκια και με την παραλία σας!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Και χάρηκε και η Λεπίτσα, που σας είδε να τα γεύεστε εντός της :-))))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. θα δοκιμαστεί σήμερα κιόλας, τέλεια ιδέα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Υπέροχα! πανέμορφα! σίγουρα πεντανόστιμα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Τέλεια όχι μόνο για την παραλία, αλλά για όλες τις ώρες!!
    Μεσογειακό σνακ, πεντανόστιμο!
    Φιλιά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Λίλα μου ευχαριστώ για τις ευχές σου!
    Τα κεκάκια σου θα τα φτιάξω για να τα σερβίρω με κρύα μπύρα στο fuit art cafe μας!
    Πολλά φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Κόντεψαν να μου ξεφύγουν αλλά όοοοχιιιι!!! Τα χάνω εγώ αυτά? υπέροχα Λίλα μου κ ότι πρέπει για ταπεράκι και παραλία!
    Φιλιά πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. πολύ ωραία ιδέα!!! δεν τόχω ξαναδεί!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. καλέ..πότε τα έφτιαξες τα Λεπιτσοκεκάκια αυτά...???...τώρα τα είδα...!!!
    καταγράφονται για αύριο...κι έχω και ντοματίνια παραγωγής μου...
    γύρισα και βρήκα τις ντοματιές τίγκα τις αγαπημένες μου...

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Λιλά απαντήσεις!!!!