Πέμπτη 16 Δεκεμβρίου 2010

ΜΑΓΕΙΡΕΥΟΥΜΕ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΓΙΑ ΤΟ ΓΙΟΡΤΙΝΟ ΤΡΑΠΕΖΙ

Πρώτα απ'όλα θέλω να σας ευχαριστήσω όλους για την συμμετοχή σας.
Πραγματικά ξεπεράσατε κάθε προσδοκία μου.
Τέτοια συμμετοχή δεν την περίμενα! Ιδέες έχω πολλές και τώρα που βρήκα συμμάχους θα τις υλοποιήσουμε όλες! Ακολουθούν οι συνταγές μας με φωτογραφία και το λινκ του blog!
Ευχαριστώ και πάλι και εύχομαι να περάσουμε υπέροχες γιορτές με αυτούς που αγαπούμε και μας αγαπούν!


ΨΩΜΙΑ-ΠΙΤΕΣ
ΣΑΛΑΤΕΣ

Αγιορείτικη μελιτζανοσαλάτα από Δύσπιστος



ΚΥΡΙΩΣ ΠΙΑΤΑ

Ρυζόγαλο από Betty's cuisine



Kαραμελωμένα κόκκινα μηλαράκια από Ζουζουνέλ






Όπως βλέπετε οι συνταγές είναι λαχταριστές και σίγουρα θα καταπλήξουν κόσμο!
Αν ξέχασα κάποια σας παρακαλώ να με συγχωρήσετε και να μου το υπενθυμίσετε στα σχόλια.
Αν θέλετε να βάλετε τις συνταγές στα blog σας ανοίξτε στον πίνακα ελέγχου την "Νέα Ανάρτηση", σύρτε το ποντίκι σε όλη τη σελίδα της δικής μου ανάρτησης, δεξί κλίκ αντιγραφή και επικόλληση στον κενό χώρο της Νέας Ανάρτησης!
Προτείνω αν θέλετε από εδώ και πέρα όταν φτιάχνουμε μια συνταγή με Ελληνικά Προϊόντα να βάζουμε μπροστά στον τίτλο το "ΜΑΓΕΙΡΕΥΟΥΜΕ ΕΛΛΗΝΙΚΑ"
Τέλος εύχομαι να έχουμε όλοι μας Καλές Γιορτές, Υγεία, Αγάπη και Ευτυχία στα σπιτικά μας!


35 σχόλια:

  1. Καλές Γιορτές με υγεία σε όλους.

    Συγχαρητήρια για την ιδέα σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Λιλού ήταν να μη σου κατέβει η ιδέα! Γιατί νομίζω ότι θα έχουμε συνέχεια??? Κάτι στο ύφος σου με τρομάζει...χααχχαχαχα!!!!

    Καλές γιορτές!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ευχαριστώ πολύ που δέχτηκες τη συνταγή μου, σίγουρα οι προτάσεις είναι πολλές ακόμη και μπορούμε νομίζω στις ετικέτες μας ο καθένας να συμπεριλάβει αυτή την κατηγορία "Μαγειρεύουμε Ελληνικά"
    Καλές γιορτές με υγεία!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Μπράβο κοριτσάρα μου γλυκειά!!!!!
    Κατ'αρχάς θέλω να σ'ευχαριστήσω για την ανάρτηση των συνταγών μου και επίσης να σε ευχαριστήσω για την δουλειά που έκανες!
    Πολλά φιλάκια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. ΧΡΟΝΙΑ ΠΟΛΛΑ και με γεμάτες καρδιές και τραπέζια Λίλα μου.
    Νομίζω πως η ιδέα σου έβαλε "σπόρο" και γι' άλλα ωραία στο μέλλον.

    Φιλιά πολλά και θα προσπαθήσω να τα πούμε και από κοντά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Ευχαριστώ που έχεις τις προτάσεις μου στο μενού.Η ιδέα ήταν ωραία και έπιασε τόπο.Εγώ νομίζω ότι δεν χρειάζεται να βάλω τίποτε στο blog μου γιατί είναι απολύτως θεματικό και εκ των πραγμάτων "μαγειρεύει ελληνικά". :-)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Μα τι ωραία !!,τώρα θα φτιάξουμε το μενού μας με μεγάλη ευκολία, επιλέγοντας απλά απο τις υπέροχες συνταγές που αναρτήθηκαν!!Δεν θα χρειαστη να ψάχνουμε ..τέλεια!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Η μια συνταγή καλύτερη από την άλλη!!!!
    Καλές γιορτές να έχουμε!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Καλές Γιορτές με υγεία για όλους!
    Και....θυμηθήτε, Να φάμε απ'όλα, αλλά σε μικρές ποσότητες, για να μη κάνει TILT η ψηφιακή ζυγαριά, μετά.

    Συγχαρητήρια για την ιδέα και περιμένω τις επόμενες!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Μπράβο Λίλα! Η ιδέα σου έπιασε τόπο!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Μπράβο στη Λίλα για την ιδέα και σε όλες σας για τις σούπερ συμμετοχές!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Ανώνυμος18/12/10 22:08

    Το αποτέλεσμα δικαιώνει την έμπνευσή σου και ανταμοίβει όλους εμάς, δίνοντας μας υπέροχες επιλογές για το εορταστικό μενού.
    Καλά Χριστούγεννα να έχουμε όλοι και επιτυχία στο γιορτινο τραπέζι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Kαλές γιορτές να έχουμε!!!
    Tέλεια σκέψη αυτή!!!
    Πολύ καλή δουλειά!!!
    Καλοφάγωτα...!!!!
    :))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Αχ !!!! Χόρτασα με τόσα φαγητά.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Μπράβο Λίλα!!! Εγώ μπορεί να μη συμμετείχα με κάποια συνταγή, απόλαυσα όμως όλο το μενού και ευχαριστώ όλους όσοι έστειλαν συνταγές και μας έδωσαν καινούριες ιδέες για το γιορτινό τραπέζι! Και του χρόνου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. Εινια όλα τόσο λαχταριστα...
    Δυστυχως δεν προλαβα να... παιξω, μαγειρεψα πολύ... συντηρητικα τον τελευταιο καιρο λόγω καποιων υποχρεωσεων, αλλα τα τα δοκιμασω ολα αυτα απο δω και περα...

    Λίλα μου, σε περιμενει ενα παιχνιδακι στο... σπιτακι μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  17. Αυτά είναι! Άμα έχεις φίλους μπλόγκερς, δεν έχεις ανάγκη κανέναν! Θυσαυρός έγινε το μπλογκ σου φιλενάδα μου, να'σαι καλά! Το μωρό μας τι κάνει; Θα σου τηλεφωνήσω μόλις κατεβώ στις 28-29 να έρθω να σας δω! Μέχρι τότε, φιλιά πολλά και καλά, γευστικά Χριστούγεννα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  18. ... και τώρα που ζεσταθήκαμε, μετά τις γιορτές να το επαναλάβουμε σε άλλο μοτίβο... τι; εεε κάτι θα σκεφτείς εσύ, δεν σε φοβάμαι!!! :))

    Φιλιά Λίλα μου και πολλές-πολλές ευχές για όμορφες γιορτές!!!

    Χρόνια Πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  19. μικρή Λουλού μου και στο άρωμα Γυναίκας επιμένουμε να μαγειρεύουμε Ελληνικά...και να μας αρέσει...
    με ενεργό λινκ στο μπλογκ σου...

    σμουυαατςςς σου και σε άλλα τέτοια ωραία σύντομα...-:))

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  20. καλα χριστουγεννα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  21. Ολα ειναι καταπληκτικα!
    Ωραιες ιδεες για εκλεκτα πιατα!

    Καλες Γιορτες!

    Μπεττυ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  22. polu wraia, mpravo se oloys!kala x-mas!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  23. Χρόνια Πολλά! Καλά Χριστούγεννα!
    Αγάπη,υγεία και ευτυχία στο απιτικό σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  24. Χρόνια πολλά με υγεία και ευτυχία!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  25. Γεια σου Λίλα μου σου εύχομαι καλές γιορτές με υγεία, ευτυχία,αγάπη και ο,τι άλλο επιθυμείς!!!!
    Φιλάκια!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  26. Πολύ ωραίες όλες οι ελληνικές συνταγές!
    Καλές γιορτές να έχεις με υγεία και ό,τι επιθυμείς!!
    Μάγδα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  27. Λίλα Καλά Χριστούγεννα!!Με υγεία κι ευτυχία!!Να τα περάσεις καλά με την οικογένειά σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  28. Καλες γιορτες Λιλα!Με υγεια και χαρα!!!!!Καλα Χριστουγεννα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  29. Καλά Χριστούγεννα Λίλα μου, ότι καλύτερο για εσένα και την οικογένεια σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  30. Μου προκάλεσες μία ακατάσχετη...σιελόρροια!

    Εμπνευσμένες οι επιλογές!
    Θα τις ξαναεπισκεφθώ με την κουζίνα έτοιμη για ..πρακτική εφαρμογή..

    Ευχές πολλές για Χριστούγεννα πασπαλισμένα ..ζάχαρη αντί για χιόνι!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  31. Καλά Χριστούγεννα με αγάπη υγεία και δημιουργικότητα και ένα ευτυχισμένο 2011!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  32. χρονια πολλα κι ευτυχισμενα!!!!
    τι ομορφη αναρτηση με ολο αυτο τον καταλογο υπεροχων συνταγων!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  33. ★Ευτυχισμένα★ 。 • ˚ ˚ ˛ ˚ ˛ •
    •。★Χριστούγεννα★ 。* 。
    ° 。 ° ˛˚˛ * _Π_____*。*˚
    ˚ ˛ •˛•˚ */______/~\。˚ ˚ ˛
    ˚ ˛ •˛• ˚ | 田田 |門|Χρόνια Πολλά
    Λίλα μου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  34. Λιλα μου χρονια πολλα με υγεια και ευτυχια!!!!!!!!
    Φιλακια πολλα , καλημερα!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  35. ♫°° Amiga,

    °º♫ Para você em 2011:

    ° • ♫ "Os sonhos realizados...
    °º ♫°° ♫♫ O amor esperado...
    ° ·. •*• ♫ A esperança renovada..."

    Bj♥s
    Brasil °º♫
    °º
    ° ·.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Λιλά απαντήσεις!!!!