Πέμπτη 23 Σεπτεμβρίου 2010

Οι τσάντες των celebrity bloggers

Μια και ο Σεπτέμβρης δε λέει να βρέξει......τα παιχνίδια και τα βραβεία στη blogoσφαιρα πέφτουν βροχή!!!!! Ευχαριστώ όλους όσους μου χάρισαν τα καινούργια βραβεία και όσους με κάλεσαν να δείξω το περιεχόμενο της τσαντούλας μου!
Λοιπόν όπως κάθε γυναίκα που σέβεται τον εαυτό της η συλλογή μου από τσάντες αριθμεί αρκετά κομμάτια, με ιδιαίτερη προτίμηση σε μια συγκεκριμένη μάρκα!
Σας δείχνω ένα ράφι από τη ντουλάπα που τις φυλάω για να πάρετε μια ιδέα!


Αυτή την εποχή κυκλοφορώ με μια τσάντα ταχυδρόμου που είναι πολύ βολική ειδικά για όσες οδηγούν γιατί φοριέται χιαστί και δεν χρειάζεται να την βγάλετε όταν οδηγείτε! Δοκιμάστε το και θα με θυμηθείτε!


Μέσα στην τσαντούλα μου λοιπόν έχω.........το πορτοφόλι μου, την ατζέντα μου, στυλό, χαρτομάντηλα, ένα τσαντάκι με τα καλλυντικά πρώτης ανάγκης, τσίχλες, το κινητό  μου, το liposan μου και μια βεντάλια για την περίπτωση που βρεθώ κάπου και σκάω!!!
Γενικώς δεν κουβαλώ πολλά πράγματα στην τσάντα μου και δεν την έχω άνω κάτω αφού την ακαταστασία την απεχθάνομαι.
Με την σειρά μου θα καλέσω να μας δείξουν τις τσαντούλες τους τις:

Πηνελόπη ,  Έφη , Ελένη , Μatriga  και  Έλενα . Κορίτσια περιμένουμε με αγωνία!

9 σχόλια:

  1. Αυτό και αν δεν είναι υπέροχη ιδέα! Καλέ αν σας ανοίξω εγώ τη τσάντα μου θα γελάτε ώρες! Οι κόρες μου πάντα με κορόιδευαν οτι στη τσάντα μου μπορεί κανείς να βρει τα πάντα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Τι γλυκιά που είσαι Λίλα μου! Σ΄ευχαριστώ για την πρόσκληση. Θα σου πω πως αυτές τις μέρες τρέχω πολύ και θα είναι δύσκολο να κάνω αυτή την παρουσίαση, λόγω της υποψηφιότητάς μου ως δημοτικός σύμβουλος, αλλά θα την κάνω την ανάρτηση. Κάπως σαν την δική σου είναι και η δική μου... τα βασικά έχει μόνο. Αλλιώς θα είχε ανοίξει η πλάτη μου! χα χα
    Πολλά κοχυλένια φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Βρε Λιλάκι, εσύ είσαι νοικοκυρά και ταχτική, η δικιά μου η τσάντα είναι το απόλυτο χάος, μόνο εγώ λείπω από κει μέσα χα χα χαα!!!
    Σε ευχαριστώ πολύ για την πρόσκληση!
    Φιλάκια πολλά!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος23/9/10 21:28

    Ευχαριστώ για την πρόσκληση!
    Φιλιά

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Μια χαρα βρισκω το περιεχομενο της τσαντας σου.Η δικη μου λενε οτι ειναι μινι μαρκετ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ΤΗΝ ΠΗΡΑ ΤΗΝ ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ ...ΘΑ ΤΗΝ ΕΤΟΙΜΑΣΩ ΑΠΟ ΒΔΟΜΑΔΑ!!ΦΙΛΑΚΙΑ ΚΑΛΟ Σ/Κ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Πρώτα από όλα χαίρομαι που έπαιξες και μετα και μετα μου αρέσουν πολύ οι τσαντικές επιλογές σου!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Εγώ τώρα να θεωρήσω τον εαυτό μου celebrity των Blogs δεν νομίζω...
    Για να σας δείξει μια μάνα 3χρονου παιδιού την τσάντα της, είναι λιγάκι "σόλικο" που λένε και στην Κεφαλλονιά :-))
    Θα το σκεφτώ γλυκειά μου Λίλα και θα επανέλθω.
    Ευχαριστώ όπως και να χει για την πρόσκληση στο παιχνίδι.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. η βεντάλια μου αρέσει :)))

    καλή βδομάδα εύχομαι

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Λιλά απαντήσεις!!!!