Πέμπτη 6 Μαΐου 2010

ΑΝΤΙ ΑΝΑΡΤΗΣΗΣ



Στίχοι: Αντώνης Πανταζής
Μουσική: Γιάννης Ζουγανέλης
Πρώτη εκτέλεση: Βασίλης Παπακωνσταντίνου


Μπροστά σου τα φώτα μιας πολιτείας
που περιμένει τις ανασκαφές...
Και τα κλουβιά με τα καναρίνια που κοιμούνται βαλμένα στη σειρά...
Κι εγώ που δεν έμαθα ακόμα ποιος είμαι
ένας κουρασμένος σκοπός, χωρίς προοπτική...
Και συ που σε λίγο θα σβήσεις
ένα από τα φώτα, για να κοιμηθείς με κάποιον που μου μοιάζει...
Έτσι που τα σίδερα του κλουβιού
να χαθούν για μια στιγμή, μέσα στο σκοτάδι...

Φοβάμαι όλα αυτά που θα γίνουν για μένα χωρίς εμένα...
Τα ρούχα μου παλιώσανε και δεν αντέχουν
τρύπες στα γόνατα από τις υποκλίσεις
τσέπες ξηλωμένες απ' τα κέρματα
χαλασμένα φερμουάρ, χάσκουν χρεοκοπία
Το κορμί μου μελανιασμένο
μες το κρύο σαν λάθος
που δεν το παραδέχεται κανένας
γυρνάει και ζητά τη ζεστασιά σου

Φοβάμαι όλα αυτά που θα γίνουν για μένα χωρίς εμένα...

Τα τσιμέντα σου καινούρια
με έπιπλα λουστραρισμένα
Και μάρμαρα λευκά
μια γυαλάδα που στραβώνει
και δε σ' αφήνει χώρο να σταθείς
και μόνο εγώ απ' όλα εκεί μέσα σαπίζω σαν σε αρχαίο τάφο
Σκεύη παραστάσεις βρέθηκαν εκεί
εκτός από εμένα, που σε κρύπτη μυστική
ψάχνω ακόμη να σε βρω να με αναστήσεις

Φοβάμαι όλα αυτά που θα γίνουν για μένα χωρίς εμένα...

Τα ρούχα μου παλιώσανε και πέφτουν
σαν χρεοκοπημένες κυβερνήσεις...
Γέρασα μ' ένα παιδικό παντελονάκι
και το πλοίο δε φάνηκε ακόμη...
Σε σφίγγω πιο πολύ γιατί κρυώνω
το κορμί μου δρόμος, που εκτελούνται δημόσια έργα
κομπρεσέρ μ' ανοίγουν και με κλείνουν...
Τράβα λίγο τη κουρτίνα να με δεις
έγινα διάδρομος για στρατιωτικά αεροπλάνα
Και το μυαλό μου, αποθήκη, για ραδιενεργά κατάλοιπα...
Μέτρα ασφαλείας πήρανε, για την αναπνοή μου
και σε πολυεθνικό μονόδρομο, το μέλλον μου δώσαν αντιπαροχή

Φοβάμαι όλα αυτά που θα γίνουν για μένα χωρίς εμένα...
Έτσι ζω προκαταβολικά το παρελθόν μου
και με δυο γυμνά καλώδια για χέρια
αγκαλιάζω τα ψηλά σου volt για στερνή φορά

Φοβάμαι!

Χωρίς σχόλια..............

14 σχόλια:

  1. Δεν υπάρχουν λόγια....στέρεψαν...Μόνο ΠΕΝΘΟΣ και ΣΙΩΠΗ καλή μου φίλη!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. και γω μαζι σου τα ίδια σκέφτομαι !!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Δεν υπάρχουν λόγια ...........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. ....και ένα τεράστιο ΓΙΑΤΙ???
    Λυπάμαι τόσο πολύ για όλα όσα ζούμε αυτές τις μέρες!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Φοβάμαι.... πως δεν έχω να προσθέσω τίποτα περισσότερο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ...................................
    ...................................

    απο εδώ και στο εξής θα έχουμε μόνο δάκρυα και πίκρα !!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Τα είπαν όλα οι άλλοι...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Εγώ όμως που δεν θέλω να γίνουν για μένα χωρίς εμένα ,πειράζει..???

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. κανένας σεβασμός για την ανθρώπινη ζωή....δεν υπάρχουν λόγια

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. γενικα επικρατει μια πολυ παγωμενη ατμοσφαιρα!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. και καλα εμεις, μπορει και να φταιμε ,ισως γιατι δεν προσεχαμε , τα παιδακια μας τι φταινε να το ζησουν ολο αυτο......??????????

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Λίλα μου είχα δει από χθες που έβαλες αυτό το τραγούδι...εγώ δεν μπορούσα να βάλω τίποτα όπως είδες...
    όταν άνοιξα την τηλεόραση την Τετάρτη έπαθα σοκ, δεν μπορούσα να πιστέψω τι έγινε..είναι αδιανόητο...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. αυτό το τραγούδι θα είναι πάντα επίκαιρο, γιατί πάντα κάποιοι άλλοι θα αποφασίζουν για εμάς!!!!!!!!

    καλημέρα Λίλα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. πολύ επίκαιρο κι όντως δεν χωράν σχόλια....

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Λιλά απαντήσεις!!!!