Τετάρτη 21 Απριλίου 2010

ΒΡΑΒΕΙΩΝ.......... ΣΥΝΕΧΕΙΑ!!!!


Όταν μπήκα στη βάρκα και άρχισα να πλέω στα πελάγη του Ίντερνετ δεν μπορούσα ποτέ να φανραστώ πόσο συναρπαστικά θα ήταν αυτά τα ταξίδια.
Με αυτή τη βάρκα "έπιασα" πολλά λιμάνια, "γνώρισα" πολλούς συνταξιδιώτες και έκανα αμέτρητες φιλίες, άλλες εικονικές και άλλες πραγματικές.
Μια λοιπόν πραγματική και όχι virtual  φίλη είναι η Βιβή ή αλλιώς Spirtokoyto, που έχει φτιάξει ένα καταπληκτικό σπίτι που αποπνέει Άρωμα γυναίκας.
Αυτό το καταπληκτικό θηλυκό λοιπόν έφτιαξε ένα βραβείο μόνο για μένα, αυτό της αχαλίνωτης μαγειρικής έμπνευσης, είμαι αχαλίνωτη......τι να πω.
Το βραβείο το εμπνεύστηκε όταν διάβασε την ΠΑΤΟΣΑΛΑΤΑ ΚΗΠΟΣ

Ιδανική συνταγή για την Πρωτομαγιά!!!

Βιβή μου σε ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου κι εύχομαι να κάνουμε πολλά, πολλά ταξίδια μαζί!!

Σε ένα άλλο ταξίδι μου βρέθηκα και σε μια χώρα μαγική, παραμυθένια.
Ολόγυρα πετούσαν νεράιδες και ξωτικά όλων των ειδών και όλων των ειδικοτήτων.
Μια λοιπόν από τις νεράιδες η γλυκιά MARILISE μου χάρισε ένα μωβ νεραϊδοβραβείο.
Την ευχαριστώ για την παραμυθένια τιμή που μου έκανε κι επειδή πρέπει κι εγώ με τη σειρά μου να το χαρίσω σε 3 blogs, αλλά επειδή η επιλογή είναι δύσκολη, αποφάσισα να το χαρίσω στους 3 bloggers που άφησαν τα πρώτα σχόλια στην πρώτη, πρώτη ανάρτηση που έκανα τον Ιούνιο του 2009.
Αυτοί είναι, η ΈΛΕΝΑ , η Νίκη και ο Θοδωρής.
Μου έκαναν και οι 3 πολύ καλό ποδαρικό και γι αυτό τους ανταμείβω με το νεραϊδένιο βραβείο!
Σας ευχαριστώ πολύ όλους σας!!!!!!!!!

16 σχόλια:

  1. Λιλα πάντα τέτοια!Κι έχεις δίκιο είναι πολύ όμορφη η μπλογκοπαρέα!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΠΑΝΤΑ ΤΕΤΟΙΑ ...ΜΠΡΑΒΟ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΜΠΡΑΒΟ Λιλού μου !!!!!


    Σμουάτςςςςςςςς

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Mικρή Λουλού,όπως καταλαβαίνεις..απέκτησες υποχρεώσεις...δεν το πήρες τζάμπα το βραβείο..
    Εχεις υποχρέωση να:
    - ανεβάζεις ευφάνταστες συνταγές με φαγητά
    - " " " με γλυκά
    - " " " με ορεκτικά
    - να κρατάς μερίδες τις οποίες θα αποστέλλεις πάραυτα και σε τακτά χρονικά διαστήματα στη γνωστή διεύθυνση
    - να συλλέγεις και να αποστέλλεις επίσης αβγά (όχι κότες, έχουμε άλλη γι αυτό),λαχανικά,χορταρικά και λοιπά ενδημούντα στο κτήμα σου
    - να φροντίσεις οι αφίξεις σου,επίσης στη γνωστή διεύθυνση,να λαμβάνουν χώρα συχνότερα των μέχρι τούδε

    Ξεκίνα μ'αυτά και βλέπουμε...

    Σε φιλώ και σ'αγαπώ
    ΒουΒου ( σκέτο Βου είναι άλλη )

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Είναι αλήθεια πως η παρέα των μπλογκ είναι η καλύτερη! Και πάλι μπράβο Λίλα, τα αξίζεις τα βραβεία σου! Πάντα τέτοια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Και τώρα που η πρακτορας Βου Βου , " μας άνοιξε τα μάτια" για τις καταπληκτικές σου ικανότητες θα έχουμε και εμείς απαιτήσεις , γιατι δηλαδη η blogger στο Julie & Joulia , έγινε διάσημη και βιβλίο και φιλμ , εσύ με την σειρά σου και με τις παροτρύνσεις μας μπορεί να γίνεις Lila & the lullabee !!!!
    Καλέ πως μου ξέφυγε εμένα αυτή η ονειροσαλάτα . Αύριο που θα έρθει η ξαδελφούλα μου να μας φέρει επίσημα τα προσκλητήρια του γάμου της θα την παρουσιάσω στο τραπέζι !!!
    Συγχαρητήρια κοριτσι μου αξίζεις τόσα και άλλα τόσα βραβεία .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Ειρήνη22/4/10 12:05

    Ωραία όλα τα βραβεία αλλά όταν ένα βραβείο θεσπίζεται ειδικά για ένα άτομο αποκτά άλλη βαρύτητα. Πού θέλω να καταλήξω? Δεν θα κεράσεις τίποτα για τα συγχαρίκια??
    Φιλιά και ευχές να μεγαλώνει συνεχώς η συλλογή βραβείων σου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Πολύ ωραία τα βραβεία σου! Κατι ξέρουν!! Καλημέρα και καλή συνέχεια στη μέρα σου!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. Μπράβο Λιλάκι μας, συγχαρητήρια και σου εύχομαι να λάβεις ακόμα περισσότερα βραβεία!!!
    Τα αξίζεις άλλωστε!!!

    Προς τα δω πότε θα 'ρθεις να σε δω??? Σε πεθύμησα...

    Φιλάκιαααα
    Καλό απόγευμα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. Καλέ τι ωραίο βραβείο!!
    Σε ευχαριστώ πολύ Λιλάκι μου!!!
    Αλήθεια ήμουν από τα πρώτα σχόλια??
    Ε, όπου γάμος και χαρά, η Βασίλω πρώτη χα χα χαα!!
    Χαίρομαι πολύ αν συμμετείχα στο καλό ποδαρικό, αλλά η επιτυχία πιστεύω στηρίζεται στο πολύ προσεγμένο και όμορφο σπιτάκι σου πάνω απ' όλα!
    Φιλάκια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. Τι όμορφο βραβείο!

    και το πλέον κατάλληλο από άποψη χρωμάτων :))

    μπράβο, πάντα τέτοια!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  12. Πάντα τέτοια βραβεία να παίρνεις χαρούμενα και φωτεινά για τις δημιουργίες σου.

    Φιλιά θαλασσένια.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  13. Μόλις σήμερα, για πρώτη φορά, έκανα τσάρκα στην αυλή του blogόσπιτού σου και ενθουσιάσθηκα με τα χρώματα, τις συνταγές και τους φίλους σου. Θα σου έρχομαι συχνά!! Νομίζω ότι πάντα κάτι θα έχεις για κέρασμα!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  14. Ανώνυμος23/4/10 17:10

    ΜΠΡΑΒΟ ΛΙΛΑ ΚΑΙ ΜΕ ΑΛΛΑ ΠΟΛΛΑ ΤΑ ΑΞΙΖΕΙΣ ΕΥΓΕ ΕΥΓΕ jeny

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  15. Ευχαριστω πολύ Λιλάκι... παντα να μας ταξιδευεις με τις γευσεις και τις μαγειρικές σου!!!! φιλιά πολλααααααααααα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  16. καλή συνέχεια Λιλάκι μου στο ωραίο σου μπλοκ !!!

    πάντα να δέχεσαι και να μοιράζεις βραβεία !!!

    φιλια

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Λιλά απαντήσεις!!!!